Ønsker du en sunnere, friskere og lettere utgave av deg selv?

 e2 tilbyr nå et samarbeid med Grete Roede om kurs og programmer i livsstilsendring og vektreduksjon. Sammen har vi en unik mulighet til å gi deg et totalopplegg for både mat og bevegelse. Kursene har fokus på å fremme matglede som gir god helse, overskudd, energi og som også smaker godt – selve fundamentet for et godt liv.

Anerkjente endringsprinsipper

Roede-metoden følger Helsedirektoratets offisielle anbefalinger om kostråd og fysisk aktivitet.

Våre kurs er basert på likemannsprinsippet, der kursdeltakerne følges opp over tid. Dette, sammen med gruppedynamikken som oppstår i gruppene, er dokumentert som noen av de viktigste kriteriene for å lykkes med endring av helseadferd.

Martine (PT og Roede Coach) starter kurs nå i høst:

Jeg er en jente på 30 år som i flere år har jobbet som personlig trener og coach i Sandefjord. På alle disse årene har jeg fått lov til å hjelpe utrolig mange forskjellige mennesker, med forskjellige behov og forskjellige mål, og sammen har vi nådd de fleste målene. Jeg kan hjelpe deg, guide deg, støtte deg og motivere deg, men jobben er det du som må gjøre. Å gi kunnskap til mennesker om hvordan man kan leve et sunt og aktivt liv har jeg god erfaring med, og det kan jeg hjelpe deg med også! For de fleste er vektnedgang eller det å endre livsstil noe kjent som man kanskje har prøvd flere ganger tidligere, og de fleste vet hvor utfordringene ligger og hva som skal til. Men likevel får man det ikke til.. Og det de fleste faktisk trenger er en «hånd å holde i», råd og tips på veien og noe fast å forholde seg til. Alt dette gir jeg deg på mine kurs!

Min erfaring med Roede-metoden: Min erfaring med Roede-metoden er at det er oversiktlig og lett å forholde seg til. Ved hjelp av bøker og nettside er du aldri langt unna en sunn oppskrift eller et godt tips som kan gjøre at du akkurat den dagen tar et sunnere valg.

Mine beste råd for å lykkes med varig trivselsvekt: Et sunt måltid gjør deg ikke sunn, akkurat som ett usunt måltid ikke gjør deg usunn. Vektnedgang og livsstilsendring blir ikke gjort over natta, men krever tid og tålmodighet. Små steg utgjør store forskjeller over lengre tid.

Mine aktivitetstips: Hverdagsaktivitet, helst hver dag. Å ha faste treningsdager som du avtaler med deg selv er smart og lettere å forholde seg til uke etter uke. Sett deg ned på søndagen, se for deg hvordan uken din ser ut, hvor har du ledig tid og hva ønsker du å trene? Avtal med deg selv, sett gjerne opp i kalenderen eller familiens ukeplan. Husk at trening og aktivitet skal være lystbetont, da er det så innmari mye lettere å få det til i en hektisk hverdag. Dette er DIN tid.

De første kursene i høst blir:

Roede Standard, onsdager kl 19. Oppstart 29.8

Roede Mann, torsdager kl. 18:15. Oppstart 30.8

Gratis prøvetime: Kontakt Martine (se link under)  

For påmelding og mer info  – gå inn på

 https://www.greteroede.no/kursleder/martine.bjorvik