Gruppetrening i sal

På e2 finner du timer for alle, enten du er erfaren eller aldri har trent før, du har rytmesans eller ikke, om du er stor eller liten, sterk eller svak, har god eller dårlig kondisjon, er ung eller gammel. Hos oss passer alle inn!

Med sine erfarne og dyktige instruktører ligger e2 alltid i forkant og skaper også nye og spennende treningskonsepter. Vi har som mål at du aldri skal gå lei av å trene hos oss.

Vi har gjort det enkelt å finne frem på timeplanen – sjekk konsepter og fargekoder.

Everybody – timer for alle

Energy – timer for deg som ønsker gi litt ekstra

SHAPE 55

En enkel time med ca. 15-20 min oppvarming (én og én låt) og lang styrkedel for hele kroppen. Her bruker vi strikk, vekter og egen kroppsvekt. En lystbetont treningstime til musikk du kjenner igjen. På Shape 30 går vi direkte til styrkedelen og du må kommet ferdig oppvarmet.

MRL

En enkel og effektiv time med fokus på mage, rumpe og lår. Oppvarmingsdel på 25 min. med enkle trinn.

BODYPUMP ®

(Les Mills) En time hvor vi trener utholdende styrke med vektstang til inspirerende musikk. En styrketime hvor vi trener alle de største muskelgruppene. Man velger selv hvor mye vekter man skal ha på.

STYRKE ENERGY

En styrketime hvor vi trener  styrke med enkle og varierte øvelser. Her er det fokus på få repetisjoner og tyngre vekter. Her bruker vi vektstang som verktøy. Passer for alle!

PULS ENERGY / EVERYBODY

En høypuls time med enkle trinn. Everybody er en time uten hopp og løp . Energy Inneholder løp og hopp. En» tøffere» time enn puls everybody. Effektiv forbrenningstime!

BODYSTEP ®

(Les Mills) En enkel, men kreativ kondisjonstime hvor vi bruker step-kasser. Passer aller nivåer da kassen kan justeres i høyden. Èn koreografi pr låt ny sang=nye muligheter! Liten styrkedel mot slutten.

BODYATTACK®

(Les Mills) En sports-inspirert kondisjonstime med enkle og eksplosive trinn.

TABATA HIIT 30 eller 45

Styrketrening der vi jobber etter Tabata-prinsippet. Arbeidsøkter på 20 sek. Og hvile 10 sek. Dette gjentas pr. øvelse 8 ganger. Baseøvelser med egen kroppsvekt og vekter. Kom ferdig oppvarmet.

BASISBALL RAW

Kondisjon og styrke trening med vektball. Her får du virkelig kjørt deg ut av komfort sonen med intervallbasert trening som styrker hele kroppen. Ingen krav til koordinasjon.

BASISBALL CENTERCORE

Styrketrening med vektball med fokus på trening av kjerne.

STEP DANCE

Kreativ og morsom kondisjonstrening på step. Her settes danseinspirerte trinn sammen til én koreografi.

AEROBIC ENERGI

Kreativ og morsom kondisjonstime med klassiske aerobic-trinn. Vi setter sammen blokker til en koreografi. Kan inneholde hopp eller løpetrinn.

ZUMBA

Kondisjonstime med ulike stilarter som merengue, samba, flamenco, tango og reggaeton. Hver fengende sang har sin koreografi og timen avsluttes med «Dance Battle». En skikkelig feelgood-time der du glemmer at du trener. Ditch the workout, join the party!

SH`BAM

Dette er timen for deg som vil svette, danse og ha det gøy. Les Mills SH’BAM™ bygger på enkle og morsomme bevegelser satt sammen med musikk fra hit lister, samt gamle favoritter – rett og slett den perfekte måten å komme i form på samtidig som du kan finne din indre stjerne og la den skinne.

PILATES

Rolig styrketrening på matte med stabilitet og kroppskontroll som mål. Hovedfokus på core/kjernemuskulatur med kontrollert pust til bevegelsene. Fokus er mage, rygg, bekken- og setemuskulatur. Pilates gir resultater på en rask og effektiv måte.

BODYBALANCE®

En perfekt blanding av yoga, tai chi og pilates gjør deg konsentrert og rolig. Ved hjelp av kontrollert pusting, konsentrasjon og en serie av nøye utvalgte bevegelighetskombinasjoner trener du styrke, balanse og stretching.

YOGA

En behagelig time der du stresser ned og lar kroppen få hvile etter en lang dag. Yoga varer i 75 minutter inkl. avspenning.

  • økt bevegelighet/smidighet
  • økt styrke
  • økt kroppsbevissthet/kontroll.
  • Økt forbrenning
  • Bedre holdning
  • Bedret pustemønster som igjen henger sammen med stress og dårlig holdning
  • Minsket risiko for belastningslidelser som ryggplager, skulder/nakke problemer, og alle andre sykdommer/tilstander som er forbundet med stress.

 

FUNKSJONELL TRENING

Treningstime med grunnleggende styrkeøvelser med egen kroppsvekt. Her får du en innføring i funksjonelle øvelser som gjør det sterkere i hverdagen. Fokus på god holdning og riktig teknikk. Timen er veiledet av personlig trener.

 

.

 

 

 

e2kondisjon        e2dance       e2kroppsjel      energy       everybody