Gruppetimer

Alle timer på timeplan hvor det ikke står tidsintervall (15, 30, 40, 45 eller 75) har varighet 55 min. På styrketimer med varighet 30 eller 45 min bør man komme ferdig oppvarmet eller være med på en time i forkant.

Du melder deg på våre timer enten på online booking på web, via e2 trening APP eller på senteret. I høysesong kan det være lurt å reservere time i forkant. Lik vår facebook side : e2 treningssenter.

SHAPE 55

En enkel time med ca. 15-20 min oppvarming (én og én låt) og lang styrkedel for hele kroppen. Her bruker vi strikk, handtler og egenvekt. En lystbetont treningstime til musikk du kjenner igjen. På Shape 30 går vi direkte til styrkedelen og du må kommet ferdig oppvarmet.

AerobicMRL

En enkel og effektiv time med fokus på mage, rumpe og lår. Oppvarmingsdel på 25 min. med enkle trinn.

STYRKE SHAPE

En styrketime hvor vi trener funksjonell styrke med enkle og varierte øvelser. Her er det fokus på bevegelse og balanse. Her bruker vi vektstang og egen kropp som verktøy. Passer for alle!

STYRKE ENERGY

En styrketime hvor vi trener funksjonell styrke med enkle og varierte øvelser. Her er det fokus på færre repetisjoner og tyngre vekter. Her bruker vi vektstang som verktøy. Passer for deg som har trent styrke tidligere.

PULS ENERGY / EVERYBODY

En høypuls time med enkle trinn. Everybody er en time uten hopp og løp . Energy Inneholder løp og hopp. En» tøffere» time enn puls everybody. Effektiv forbrenningstime!

BODYSTEP ®

(Les Mills) En enkel, men kreativ kondisjonstime hvor vi bruker step-kasser. Passer aller nivåer da kassen kan justeres i høyden. Èn koreografi pr låt – ny sang=nye muligheter! Liten styrkedel mot slutten.

BODYATTACK®

(Les Mills) En sports-inspirert kondisjonstime med enkle og eksplosive trinn.

 CROSS

Intervall trening i sirkel. Vi bruker egen kroppsvekt, kettlebell og manualer for en effektiv styrke- og kondisjons økt. Maks 12 plasser pr økt. Dette passer for deg som ikke har trent så mye tidligere!

BOOTY BURN

Effektiv styrketime med fokus på lår, sete og mage. Signaturtime som er laget spesielt for unge jenter som ønsker spesifikk trening av sete.

TABATA  30/45 min

Styrketrening der vi jobber etter Tabata-prinsippet. Arbeidsøkter på 20 sek. Og hvile 10 sek. Dette gjentas pr. øvelse 8 ganger. Baseøvelser med egen kroppsvekt og vekter. Kom ferdig oppvarmet.

BURN & POWER

Høy intensiv intervall trening for deg som vil trene hardt ,enkelt og komprimert. Det vil være løpeintervaller på mølle, styrke med egen kroppsvekt og bruk av romaskiner (skillrow).

Hvor fort man løper og hvor mange repetisjoner man tar bestemmes selv. Vi jobber i intervaller som f.eks 40 sek. arbeidstid og 20 sek.pause. Passer for deg som ønsker en «tøffere» time og som liker en utfordring.

BOOTCAMP

Kondisjon og styrke trening for hele kroppen i stasjoner.

AEROBIC EVERYBODY / ENERGY

Kreativ og morsom kondisjonstime med klassiske aerobic-trinn. Vi setter sammen blokker til en koreografi. Everybody inneholder mindre hopp/trinn enn energy.

DANCE IT! Urban style

Time for deg som vil svette ,danse og ha det gøy. Inspirert av ulike dansearter som funk, hip hopp , afro ,salsa og moderne dans.

ZUMBA

Kondisjonstime med ulike stilarter som merengue, samba, flamenco, tango og reggaeton. Hver fengende sang har sin koreografi og timen avsluttes med «Dance Battle». En skikkelig feelgood-time der du glemmer at du trener. Ditch the workout, join the party!

MINI BANDS

Styrke for mage, sete og lår der vi bruker små strikk som verktøy.

PILATES

Rolig styrketrening på matte med stabilitet og kroppskontroll som mål. Hovedfokus på core/kjernemuskulatur med kontrollert pust til bevegelsene. Fokus er mage, rygg, bekken- og setemuskulatur. Pilates gir resultater på en rask og effektiv måte.

PILATES FLYT

En perfekt blanding av yoga, tai chi og pilates gjør deg konsentrert og rolig. Ved hjelp av kontrollert pusting, konsentrasjon og en serie av nøye utvalgte bevegelighetskombinasjoner trener du styrke, balanse og stretching.

YOGA

Yoga er enkle kroppsøvelser hvor bevegelsene utføres rolig og kontrollert. Du trener kjernemuskulatur og styrke for hele kroppen. Øker bevegeligheten og gjør deg mer smidig. Timen vil øke velvære, avspenning og ro.

GUTTAS TIME

Her har gutter i sin beste alder adgang 😉 Vi trener styrke og bevegelighet for rygg, skulder og mage.

FUNKSJONELL TRENING

Treningstime med grunnleggende styrkeøvelser med egen kroppsvekt. Her får du en innføring i funksjonelle øvelser som gjør det sterkere i hverdagen. Fokus på god holdning og riktig teknikk

SKILLROW

Roklasse med teknikktrening. Romaskinene er av helt ny teknologi og er de beste på markedet. De har «aqua feeling» slik at du får følelse av å ro i vann. Økten passer for alle uansett form. Varighet ca.30 min.

SYKKEL FUN

Sykkeltime i 45 min. for deg som er ny på senteret eller ønsker er feelgood time der treningsglede etter fengende musikk står i fokus.

SYKKEL EVERYBODY

En 45 min. sykkeltime som passer for alle.

SYKKEL INTERVALL

Time med høy intensitet bygd opp i intervaller. Tydelige forskjeller på hvile –og arbeidsperioder. Effektiv og prestasjonsfremmende økt.

SYKKEL ENERGY

En 60 min. sykkeltime med variert intensitet og musikk.

 SYKKEL SPORT

Sykkeltimen for deg som vil prestere og som sykler en del. Her gir vi deg kvalitetstrening og de beste tipsene. Teknikk og treningslære står i fokus. Timen undervises både med watt- og pulsstyring. Her periodiserer vi treningen og gir deg riktig progresjon mot ny sykkelsesong.