Vilkår og betingelser som medlem

Betaling

Det tilbys sikker betaling med VISA og Mastercard via NetsEasy og Vipps via Vipps MobilePay.
Leverandør av betalingsløsningen er BRP Systems AB (GO Active).

Selgerinformasjon

Selger: e2 Treningssenter AS
Adresse: Nygårdsveien 84,3221 Sandefjord, Norge
Organisasjonsnummer: NO 990998116 MVA
E-post: post@e2trening.no

Kjøper

Personen som er registrert som kjøper i bestillingen.

Priser og Merverdiavgift

Alle priser på nettstedet er i norske kroner (NOK) og inkluderer merverdiavgift (MVA).

Frakt

Alle kjøp på e2 Treningssenter sine utsalgssteder e2 Pindsle (Nygårdsveien 84) og e2 Framnæs (Framnesveien 7) må avhentes lokalt.
Frakt er ikke relevant.

Betalingsvilkår

Du kan bruke VISA, Mastercard eller Vipps ved kjøp.
Selger kan kreve betaling fra det tidspunkt varen sendes fra selger til kjøper.
Dersom kjøper benytter kreditt- eller debetkort, kan selger reservere kjøpesummen ved bestilling.
Kortet blir belastet samme dag varen sendes.

Abonementsvilkår

Vilkår for ulike typer medlemskap:

Basis medlemskap og Studiotrening Framnæs har 12 mnd. bindingstid og løper til oppsigelse med 1 mnd. varsel regnet fra 1.månedskifte etter at oppsigelse er bekreftet til mail post@e2trening.no eller app. Det tilkommer en serviceavgift på 199,- som årlig vil trekkes i desember sammen med treningsavgiften.

Flex medlemskap har 2 mnd. oppsigelse regnet fra månedsskifte når medlemskapet sies opp og er bekreftet enten på mail post@e2trening.no eller i app. Du kan fryse Flex medlemskap mot en avgift på 60,- pr. måned inntil 2 mnd. per år. Frys må avtales med senteret via mail til post@e2trening.no i god tid før den skal tre i kraft. Serviceavgiften på 199,- pr år vil tilkomme i måneden etter innmelding og trekkes samtidig som ditt medlemskap.

Personopplysninger

Selger behandler persondata i henhold til gjeldende lovverk om personvern.
Se egen informasjon om personvern.
Opplysninger som kan knyttes til deg som person vil aldri bli gjort tilgjengelig for andre virksomheter eller koblet til eksterne registre.
e2 Treningssenter AS vil ikke selge eller videreformidle personopplysninger uten samtykke.

Kortinformasjon

Betaling behandles gjennom BRP Systems AB – GO Active og NetsEasy, som er en sikker betalingsløsning godkjent av Visa, Mastercard/Eurocard og Vipps MobilePay.
All kortinformasjon oppbevares i henhold til kortselskapenes regelverk.

Avbestilling

Kostnadsfri avbestilling er mulig frem til dagen før tjenesten.
Tjenester som personlig trening og aktiviteter må avbestilles minimum 24 timer i forveien.

Reklamasjon

Ved mangler må du gi skriftlig melding (e-post eller brev) til selger innen rimelig tid etter at mangelen ble oppdaget.
Selger vil gi videre instruksjoner.
Reglene om reklamasjon finnes i Forbrukerkjøpsloven.

Angrerett

Du har 14 dager angrefrist på kjøp av medlemskap og tjenester. Bruk angreskjema du fikk ved innmelding eller send oss e-post.

Ved spørsmål om angrerett, kontakt e2 Treningssenter AS på e-post: post@e2trening.no.

Uavhentede Varer

Varer som ikke hentes ved e2 Treningssenter AS sine utsalgssteder vil bli belastet i sin helhet.

English: Terms and Conditions

Sale and Payment

We offer secure payment options via VISA, Mastercard, AMEX, Diners through NetsEasy, and Vipps via Vipps MobilePay. Payment processing is provided by BRP Systems AB (GO Active).

Seller Information

Seller: e2 Treningssenter AS
Location: Nygårdsveien 84,3221 Sandefjord, Norge
Org.number: NO 990998116 MVA
E-mail: post@e2trening.no

Buyer

The individual registered as the purchaser in the order.

Prices and VAT

All prices listed on the website are in Norwegian Kroner (NOK) and include VAT.

Shipping

All purchases made at e2 Treningssenter AS sales locations must be collected locally. Shipping does not apply.

Payment Terms

You may use VISA, Mastercard,  or Vipps when making a purchase.
The seller may charge for the item at the time it is dispatched to the buyer.
If the buyer uses a credit or debit card, the seller may reserve the purchase amount on the card at the time of order.
The card will be charged on the same day the item is dispatched.

Subscription Terms

Terms for different types of memberships:Basic membership and Studio Training Framnæs have a 12-month binding period and run until cancellation with 1 month notice calculated from the end of the month following receipt of the cancellation confirmation. A service fee of 199,- will be charged annually in December along with the training fee.

Flex membership has a 2-month notice period calculated from the end of the month when the membership is canceled and confirmed either by email or in the app. You can freeze the Flex membership for a fee of 60,- per month for up to 2 months per year. Freezing must be arranged with the center via email well in advance of when it should take effect. The service fee of 199,- per year will be charged in the month after registration.

Personal Data

The seller processes personal data in accordance with applicable data protection laws.
Please refer to our [Privacy Policy].
Personal information that can be linked to you will never be made available to other companies or connected to external databases.
e2 Treninggsenter AS will not sell or disclose personal data without consent.

Card Information

Payments are processed securely through BRP Systems AB – GO Active and NetsEasy, compliant with the standards of Visa, Mastercard/Eurocard, and Vipps via Vipps MobilePay.
All card details are stored in accordance with card network regulations.

Cancellations

Free cancellation is available up to the day before the service.
Services such as personal training and other activities must be cancelled at least 24 hours in advance.

Complaints

If an item is defective, you must notify the seller in writing (by email or letter) within a reasonable time after discovering the defect.
The seller will provide further instructions.
The rules regarding complaints are set out in the Norwegian Consumer Purchases Act (Forbrukerkjøpsloven).

Right of Withdrawal

You have a 14-day right of withdrawal for the purchase of membership and services. Use the cancellation form you received upon registration or send us an email.

For questions regarding your right of withdrawal, please contact e2 Treningssenter AS at post@e2trening.no.

Uncollected Goods

Items not collected from e2 Treningssenter AS sales locations at will be charged in full.